SAĞLIKLI OLMANIN YOLU ATALARIMIZ GİBİ BESLENMEDEN GEÇER
İnsanlar daha iyi beslenirse, hastalıklar azalır, sağlık harcamaları ciddi oranda düşer. Bu gerçeğin halka ve politika yapıcılara daha cesur, daha net ve daha güçlü şekilde anlatılması gerekir. Önleme, tedaviden çok daha ucuz ve etkilidir. Mevcut sistem ise bunu yeterince desteklemiyor.
























